-możliwość złożenia zamówienia poprzez zalogowanie się do swojego konta
-możliwość dokonania zamówienia bez zakładania konta.
W obu przypadkach w celu realizacji zamówienia niezbędne jest podanie danych do wysyłki (Imie i Nazwisko lub nazwa firmy, ulica numer domu, kod pocztowy, nr telefonu, adres E-mail).
Aby dokonać zakupu należy umieścić towar w koszyku, następnie wybrać sposób płatności i dostawy.
W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy.
Następnie należy dokonać płatności za pomocą wybranej metody.
Po przyjęciu zamówienia Klient zostanie poinformowany o o tym fakcie na podany adres E-mail.
Zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć jeśli chcesz korzystać ze strony.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników. (Google Analytics)
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.