Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Jeśli zakupiony produkt okaże się wadliwy, masz prawo do reklamacji na zasadzie rękojmi w ciągu 2 lat od daty zakupu.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zgłoszenie
Prześlij zgłoszenie reklamacyjne na adres E-mail: shop@pajaczkowo.pl lub na adres siedziby firmy. Zgłoszenie powinno zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres E-mail, numer zamówienia, nazwa reklamowanego produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz data wystąpienia wady. Oraz żądanie (wymiana produktu na wolny od wad, odstąpienie od umowy)

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. 

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Pajączkowo Robert Sikora, ul. Żwirki i Wigury 53/21, 43-190 Mikołów

Termin na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni od momentu otrzymania towaru przez sprzedającego.

Zwrot towaru
Masz 14 dni od momentu otrzymania towaru na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy:

1.Wyślij oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres E-mail: shop@pajaczkowo.pl

2. Wyślij niezwłocznie zwracane produkty na adres:

 Pajączkowo Robert Sikora, ul. Żwirki i Wigury 53/21, 43-190 Mikołów

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl